کد خبر: ۸۸۹۴۱۰
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
در این حمله، تعدادی کشته و زخمی شده اند

فیلم| حمله هوایی اسرائیل به نیروهای سپاه در سوریه؛ دو تن کشته شدند

المیادین خبر داده که اسرائیل به اهدافی در بین روستای «عقربا» و «سیده زینب» در جنوب پایتخت سوریه حمله کرده است. خبرنگار صداوسیما نیز در اینباره گفت: در حمله به زینبیه دمشق ۲ تن به شهادت رسیدند و شماری مجروح شدند
فیلم| حمله هوایی اسرائیل به نیروهای سپاه در سوریه؛ دو تن کشته شدند
آفتاب‌‌نیوز :

اسرائیل امروز یک مرکز مستشاری ایران در منطقه سیده زینب در ریف دمشق را هدف حمله قرار داده است، که گزارشات ابتدایی از شهادت و زخمی شدن برخی افراد حکایت می‌کند.

همچنین گزارشات اولیه اعلام کرده‌اند که حمله هوایی ارتش اسرائیل به حومه دمشق، منجر به شهادت ۲ غیرنظامی، زخمی شدن افراد دیگر و تخریب اموال برخی از شهروندان سوری شده است.

در این حمله، تعدادی از چارپایان نیز کشته شده‌اند.

سفیر ایران: هیچ مرکز مستشاری ایران در سوریه، هدف قرار نگرفته، هیچ فرد ایرانی هم شهید نشده

همچنین خبرگزاری تسنیم از حمله اسرائیل به یک مرکز مستشاری ایران در منطقه سیده زینب در ریف دمشق خبر داد و نوشت گزارش‌ها از شهادت و زخمی شدن برخی افراد حکایت دارند.

این خبرگزاری نوشت: «اخبار اولیه همچنین مدعی شهادت ۲ غیرنظامی و تخریب اموال برخی از شهروندان سوری و کشته شدن تعدادی از چارپایان در حمله هوایی عصر امروز ارتش رژیم صهیونیستی به حومه دمشق است.»

لازم به ذکر است که امروز رسانه‌های عربی گزارش دادند که اسرائیل با سه موشک منطقه‌ای را در مجاورت سیده زینب دمشق هدف قرار داده است. 

سفیر ایران نیز در خصوص این حملات اسرائیل نوشت که هیچ مرکز مستشاری ایران، هدف قرار نگرفته، هیچ فرد ایرانی هم شهید نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین